בואו נדבר על
העתיד המקצועי שלכם


בלחיצה על כפתור השליחה, אני מסכים לתנאי מדיניות הפרטיות ולתנאי השימוש.


מדיניות פרטיות - סטודנטים

 

מכללת רידמן בע"מ (להלן: "המכללה" או "החברה") מכבדת ומגנה על פרטיותם של נועצים המתעניינים בלימודים במכללה (לרבות במסגרת קורסים ו/או תכניות ו/או מסלולי הלימוד ו/או סדנאות המוצעים על ידי המכללה) (להלן: "השירותים" או "שירותי המכללה"), או הפונים לקבלת השירותים מהמכללה, או של סטודנטים הלומדים במסגרת השירותים לעיל (להלן: "הנועצים" ו- "הסטודנטים," בהתאמה).

 

מדיניות הפרטיות כפי שתפורט להלן (להלן: "מדיניות הפרטיות"), מבהירה מהם המקורות שבאמצעותם אוספת החברה מידע אודות הנועצים והסטודנטים, המטרות שלשמן נאסף המידע, סוגי המידע הנאספים, השימושים שהמכללה עשויה לעשות במידע הנ"ל, והדרכים בהן היא שומרת ומטפלת במידע האישי בהתאם לאמור במדיניות זו ובדין החל.
המידע שמוסרים הנועצים והסטודנטים לחברה תלוי בהסכמתם וברצונם החופשי ואינו נובע מחובה חוקית. עם זאת, סירוב למסירת המידע עלול להשפיע על יכולת המכללה להעניק את השירותים ו/או להבטיח תהליך לימודים מיטבי.

 

ידוע לנועצים ולסטודנטים כי הפרטים שנמסרו על-ידם במהלך קבלת השירותים ו/או פניותיהם למכללה, או במסגרת תהליך ההרשמה והלימודים, לרבות פרטים אישיים, מסמכים ותכנים רלוונטיים, יישמרו במאגרי המידע של החברה לצורך המטרות המפורטות במדיניות זו להלן. קבלת השירותים ו/או מסירת המידע, כהגדרתו להלן, למכללה, מעידים על הסכמת הנועץ ו/או הסטודנט למדיניות פרטיות זו וכי מידע יישמר וינוהל במאגר כאמור. השימוש במידע שבמאגר יעשה בהתאם להוראות מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין, למטרות המפורטות להלן.

 

מדיניות פרטיות זו כתובה בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.

 

 

1. מהו מידע?

 


במדיניות זו, משמעות המונח "מידע" הוא כל מידע הנאסף על ידי המכללה או נמסר לה על ידי נועץ או סטודנט, לפי העניין, או מי מטעמו, בקשר עם קבלת שירותי המכללה, לרבות במסגרת פניות לקבלת שירותי המכללה, שבאמצעותו ניתן לזהות את נועץ או סטודנט, לפי העניין, והמוגן על פי חוק הגנת הפרטיות התשמ"א-1981 ("החוק").

 

 

2. מקורות שבאמצעותם המכללה אוספת מידע אודות הנועצים והסטודנטים

 


במהלך תהליכי הייעוץ, ההרשמה, הלימודים ו/או קבלת שירותים המכללה עשויה לאסוף את המידע מהמקורות המפורטים להלן:

 

 

2.1 מידע הנאסף אודות נועצים: מידע שמתקבל אצל המכללה בקשר עם הליכי ייעוץ, הרשמה או פניה לקבלת השירותים המוצעים על ידי המכללה הנוגע לנועצים, מידע זה כולל, בין היתר:
(א) פרטים הנמסרים על ידי הנועצים בעת מילוי טפסי יצירת קשר באתרי האינטרנט של המכללה ו/או המופעלים מטעמה (ומבלי לגרוע מהאמור במדיניות הפרטיות של האתרים הנ"ל);
(ב) מידע הנאסף במהלך שיחות טלפוניות (לרבות באמצעות שיחות מוקלטות) או פגישות פרונטליות ומקוונות (באמצעות תוכנות ייעודיות) הנערכות כחלק מהליכי הייעוץ או השירות, ו/או כחלק מבחינת התאמתו של הנועץ ללימודים (לרבות במסגרת הליכי מיון לשירותים ו/או סדנאות התאמה);
(ג) מידע הנאסף במסגרת טפסים ייעודיים כדוגמת טפסי רישום למכללה, או שאלונים המיועדים להערכת התאמה לשירותים (לרבות שאלונים לבחינת התאמה בריאותית ושאלוני אישיות, על רגשות, מחשבות ודפוסי התנהגות) (להלן: "השאלונים"), לצד פרטים הנמסרים בטפסי הרשמה כלליים.

 

 

2.2 מידע הנאסף אודות סטודנטים: מידע שמתקבל אצל המכללה בקשר עם מתן השירותים לסטודנט, לרבות הליכי ההרשמה לשירותים, לימודים במכללה או השתתפות בפעילויות המוצעות על ידי המכללה על ידי הסטודנט. מידע זה כולל, בין היתר:
(א) פרטים הנמסרים על ידי הסטודנט בהיותו נועץ, כמפורט בסעיף ‎2.1 לעיל ובטרם השלמת קבלתו ללימודים ו/או תחילת קבלת שירותי המכללה, ו/או פרטים כאמור הנמסרים על ידי הסטודנט לאחר תחילת קבלת השירותים;
(ב) נתונים, לרבות נתוני לימודים, הנאספים בקשר עם קבלת השירותים ו/או מתן השירותים, כגון ציונים, נוכחות בשיעורים, קורסים בהם משתתף, נתונים הנאספים ו/או המוצגים במערכות פורטל הלימודים ("הפורטל") או מערכת המודל ("המודל") אשר משמשות לניהול חוויית הלימודים והגישה לתכנים אקדמיים, לרבות נתונים על פטור מלימודים; צירי למידה אישיים; תשלומים; מצב עסקאות; לוח בחינות; מערכת שעות; נושאי לימוד; אישורים; בקשות וערעורים; מידע ו/או תכנים ו/או קבצים שהסטודנט מעלה למודל ו/או לפורטל, לרבות במסגרת עבודות ו/או מבחנים המוגשים על ידו ולרבות כל מידע הכלול בהם; נתונים בדבר שימוש הסטודנט במערכות הפורטל ו/או המודל לרבות קורסים בהם צפה לאחרונה; בחינות ו/או עבודות ו/או משימות לימודיות שביצע ו/או אותן נדרש לבצע; התכתבויות אותן מבצע הסטודנט דרך המערכות הנ"ל לרבות מול צדדים שלישיים (ולרבות כל מידע אותו מוסר במהלך התכתבויות כאמור); נמענים מועדפים; העדפות הסטודנט ביחס לשימוש במערכות הנ"ל (לרבות שפה מועדפת והעדפות פורומים); כתובת דוא"ל; אזור; הודעות בפורומים (לרבות כל מידע שמוסר במסגרת הודעות כאמור);
(ג) תיעוד חזותי המתבצע במהלך הלימודים, וכן תיעוד סאונד, לרבות במסגרת צילומי שיעורים פרונטליים וצילומי שיעורי זום;
(ד) מידע נוסף הנאסף במסגרת השתתפות בפרויקטים, סדנאות, התנדבויות ופעילויות לימודיות אחרות המתקיימות במהלך הלימודים, בהתאם ובכפוף לדין.

 

 

2.3 מידע המתקבל באמצעות דיוור: מידע המתקבל כאשר הסטודנט ו/או הנועץ, ככל שנתן הסכמה לדיוור, גולש או עושה שימוש בקישורים שנשלחים אליו במסגרת הדיוור ו/או פותח את הדיוור שנשלח אליו (לרבות על דרך של לחיצה על קישורים הנשלחים בדוא"ל כחלק מדיוור.) בהקשר זה יובהר כי המכללה עשויה לאסוף מידע אודות הסטודנט באמצעות הטמעת טכנולוגיות מסוימות (לרבות פיקסלים ו/או קוקיז ו/או קישורים ייעודיים עם מזהה ייחודי המתופעלים על ידי ספקי המכללה) בדיוור הנשלח לנועץ ו/או סטודנט, ככל שיישלח, לרבות בדיוור הנשלח אליו לתיבות הדואר החיצוניות אותן מסר למכללה, לרבות כמפורט בסעיף ‎3.3 להלן (להלן: "איסוף מידע באמצעות דיוור"). מובהר כי אין באמור לגרוע מכך כי משלוח דברי פרסומת לנועץ ו/או סטודנט ייעשה בהתאם לדין ובכפוף לקבלת הסכמה ממנו, ככל שהסכמה כאמור נדרשת על פי דין.

 

 

3. המידע אותו המכללה אוספת אודות הסטודנטים והנועצים

 


המכללה תאסוף אודות הסטודנטים והנועצים, לפי העניין, את המידע שיפורט להלן (כולו או חלקו):

 

 

3.1 המכללה עשויה לאסוף את המידע הבא בנוגע לנועצים: שם מלא, פרטי קשר כגון מספר טלפון וכתובת דוא"ל, תאריך לידה ומספר תעודת זהות, קורות חיים, פרטי השכלה, פרטי תעסוקה, מקום לימודים והכשרה מקצועית של הנועץ, מין, מצב משפחתי, מקצוע נוכחי, איש קשר לשעת חירום, קמפוס לימודים בו התעניין הנועץ; מידע על השירותים בהם התעניין הנועץ, כולל השתתפות בהם בפועל או בקשות למידע שהנועץ מוסר למכללה במסגרת הייעוץ בקשר עם קבלת השירותים ו/או המיון לקבלת השירותים ו/או במסגרת הליך ההרשמה לשירותים, (לרבות במסגרת סדנאות ו/או פגישות התאמה) לרבות נתונים הנוגעים למצב הבריאותי של הנועץ העלולים להגביל אותו בקבלת השירותים ו/או לעסוק בתחום הלימוד בו מתעניין הנועץ, כולל מידע על מגבלות פיזיות, מצבים רפואיים הדורשים התאמות מיוחדות, אלרגיות מסכנות חיים או מחלות העלולות להשפיע על קבלת שירותי המכללה; תוצרים של הליכי המיון ו/או בחינת התאמת הנועץ לשירותי המכללה, לרבות תשובות הנועץ לשאלונים (לרבות מידע על רגשות, דפוסי התנהגות ויכולת התמודדות עם מצבי לחץ, וכן פרטים בריאותיים, כגון מגבלות פיזיות, מצבים רפואיים והשפעות על יציבות נפשית), תוצרי השאלונים ו/או סדנאות התאמה וכן ניתוח של השאלונים, הליכי המיון והסדנאות הנ"ל; מידע על לימודים ו/או קורסים קודמים בהם השתתף הנועץ; תעודות ו/או אישורים אותם בוחר הנועץ למסור למכללה כאסמכתאות לצורך מתן הנחות בשכר הלימוד (ככל שאלו יינתנו בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של המכללה) כדוגמת אסמכתאות בנוגע למצבו הרפואי ו/או שירות בצבא ו/או ביצוע שירות לאומי ו/או שירות מילואים ו/או העסקה במקומות עבודה מסוימים. בנוסף, נאספים פרטים על כישורים הנדרשים להשתתפות במסלולי לימוד מסוימים הכלולים בשירותים, לרבות כל מידע נוסף שהנועץ בוחר למסור במסגרת תהליך הייעוץ או השימוש בשירותי המכללה.

 

 

3.2 המכללה עשויה לאסוף את המידע הבא בנוגע לסטודנטים: המכללה עשויה לאסוף אודות הסטודנט את מלוא הפרטים הנמסרים על ידי הסטודנט בהיותו נועץ, כמפורט בסעיף ‎3.1 לעיל, בטרם השלמת קבלתו ללימודים ו/או תחילת קבלת שירותי המכללה, ו/או פרטים כאמור הנמסרים על ידי הסטודנט לאחר תחילת קבלת השירותים. כמו כן, המכללה עשויה לאסוף אודות הסטודנט את המידע הבא: שירותים בהם הסטודנט משתתף; תחומי הפעילות של המכללה בהם הוא מביע עניין; פרטים על טיפולים המוצעים במסגרת המכללה או על ידי מי מטעמה בהם התעניין הסטודנט. בנוסף, המכללה אוספת נתונים טכניים הנוגעים לשימוש באתרי המכללה ובמערכות הלימוד, כגון כתובת IP, סוג דפדפן ונתוני גלישה, בהתאם ובכפוף למדיניות הקוקיז החלה על אתרי המכללה ועל מערכות הלימוד. במהלך הלימודים, נאספים נתונים אקדמיים הכוללים, בין היתר, ציונים, תוצרים אקדמיים ורשומות נוכחות. כמו כן, המידע שייאסף כולל גם את התיעוד החזותי המתבצע במהלך הלימודים, וכן תיעוד הסאונד, לרבות במסגרת צילומי שיעורים פרונטליים וצילומי שיעורי זום, בהתאם ובכפוף לדין.

 

 

3.3 מידע הנאסף כחלק מאיסוף המידע באמצעות דיוור, כהגדרתו לעיל, לרבות מועד פתיחת הדיוור שנשלח על ידי המכללה; האם דיוור כאמור נפתח; מספר פתיחות הדיוור; מידע בדבר כניסת הנועץ ו/או סטודנט לאתרים אליהם מוביל הדיוור – כגון האם בוצעה כניסה לאתרים כאמור ומתי, באילו עמודים באתרים הנ"ל בוצעה גלישה ולמשך כמה זמן; תוכן הדיוור בו התעניין ו/או עליו לחץ הנועץ ו/או סטודנט; השירותים המוצגים בדיוור בהם התעניין הנועץ ו/או סטודנט ו/או שירותים אחרים בהם התעניין הנועץ ו/או סטודנט בעקבות הדיוור (לרבות במסגרת האתרים הנ"ל); המכשיר ו/או היישומון באמצעותם בוצעה כניסה לדיוור; וכן ניתוח של המידע הנ"ל ו/או נתונים הנגזרים מהמידע הנ"ל, לרבות כאלו שיש בהם כדי ללמד על הרגלי הרכישה והצריכה של הנועץ ו/או סטודנט, תחומי עניין, העדפותיו ועוד.

 

 

כל מידע נוסף שהנועצים או הסטודנטים מוסרים ו/או מתקבל אצל המכללה בקשר עם הנועצים או הסטודנטים.

 

 

4. המטרות לשמן המכללה אוספת את המידע

 


המכללה אוספת מידע אודות נועץ או סטודנט, לפי העניין, לצורך המטרות הבאות – כולן או חלקן:

 

4.1 לשם ובקשר עם מתן השירותים המסופקים על ידי המכללה או מי מטעמה לסטודנט ו/או לנועץ, וכן לסטודנטים ו/או נועצים אחרים;

 

4.2 לשם ובקשר עם הפעילויות ו/או הלימודים המוצעים על ידי המכללה;

 

4.3 לשם בחינת זכאות לפטורים מקורסים ו/או שיעורים בהתאם ללימודים קודמים בהם השתתף הנועץ ו/או הסטודנט;

 

4.4 לשם בחינת זכאות להנחות בשכר לימוד, בהתאם לשיקול דעת המכללה כפי שיהיה מעת לעת;

 

4.5 לשם התאמת השירותים לצרכים האישיים של הנועץ ו/או הסטודנט;

 

4.6 לשם בחינת התאמתו של סטודנט ו/או נועץ לשירותי המכללה, לרבות למסלול הלימודים, הפעילויות בהם הוא מתעניין או שאליהם הוא נרשם;

 

4.7 לשם תפעול מערכות המודל ו/או הפורטל וכן מתן שירותים לסטודנט באמצעותם, לרבות ניהול חוויית הלימודים, הגישה לתכנים אקדמיים, העלאת תכנים אקדמיים, מעקב תשלומים, ניהול לוח זמנים, קבלת מידע, הגשת בקשות בקשר עם השירותים, ביצוע בחינות ו/או עבודות, יצירת קשר עם גורמים רלוונטיים כדוגמת מרצים ו/או סטודנטים אחרים, טיוב השימוש במערכות הנ"ל ו/או טיוב השירותים.

 

4.8 לשם התאמת הצעת מחיר לנועץ ו/או לסטודנט בקשר עם השירותים, לרבות בחינת זכאות הנועץ ו/או הסטודנט להנחות בתשלום.

 

4.9 לשם בחינת זכאות הסטודנט ו/או הנועץ לפטורים ביחס לקורסים מסוימים;

 

4.10 לשם ניהול שוטף של נתוני הסטודנטים, לרבות רישום, מעקב אחר ציונים, נוכחות ושימוש במערכות הלימוד של המכללה;

 

4.11 לשם הצגה והתאמת מודעות ו/או פרסומות ו/או דיוור שיוצגו בפני הנועץ ו/או סטודנט בהתאם להעדפותיהם, למאפייניהם ולפרטים נוספים שנאספים אודות הרגלי הצריכה והגלישה שלהם, וזאת, בין היתר, במסגרת פלטפורמות פרסום, באמצעים אליהם נשלח דיוור, וכן באתרי אינטרנט אחרים;
מבלי לגרוע מכלליות האמור, מובהר כי המכללה מבצעת איסוף מידע באמצעות דיוור, כמפורט לעיל, על מנת להתאים לנועץ ו/או סטודנט את הדיוור שנשלח אליו ו/או השירותים המוצעים לו ו/או הפרסומות המוצגות לו על ידי המכללה ו/או הדיוור ו/או באתרים של המכללה ו/או צדדים שלישיים, ולרבות על מנת להתאים לנועץ ו/או סטודנט את מועד משלוח הדיוור, תוכן הדיוור ו/או כותרתו ו/או ניראותו. כמו כן, המידע הנ"ל נאסף לצורך יצירת ניתוחים ו/או עיבודים סטטיסטיים ו/או אחרים, לצורך מחקר ולצורך טיוב השירותים ו/או הדיוור שהמכללה מבצעת לנועץ ו/או סטודנט ו/או לצדדים שלישיים אחרים, לצורך משלוח באמצעים אלקטרוניים דברי פרסומת, מידע על מוצרים ושירותים, הטבות, מבצעים, הנחות ומידע שיווקי.

 

4.12 לצורך תיעוד חזותי, שמע ואקדמי של פעילויות לימודיות וסדנאות, בכפוף לדין;

 

4.13 לשם שיפור איכות השירותים שמספקת המכללה;

 

4.14 לשם יצירת קשר עם נועצים וסטודנטים בנוגע לשירותים, הרשמה, תהליכי לימוד, או עדכונים הקשורים לפעילויותיהם במסגרת המכללה;

 

4.15 לשם עריכת נתונים סטטיסטיים והעברת מידע מעובד, סטטיסטי או אחר, לצדדים שלישיים;

 

4.16 לשם ניתוח, ומחקר ועריכת סטטיסטיקות, לרבות ביחס לחומרים הלימודיים המועלים על ידי הסטודנט למערכות הלימודיות בהן נעשה שימוש (כדוגמת מערכת ה-Moodle), ולרבות למטרות ניתוח הלימודים ו/או הקורסים ו/או המגמות השונות במכללה וטיובם;

 

4.17 לשם הצגה והתאמת מודעות שיוצגו בפני סטודנטים ונועצים ועשויים להתאים להעדפותיהם בין אם באתר המכללה, לבין בפלטפורמות פרסום וכן באתרי אינטרנט אחרים;

 

4.18 לצורך משלוח באמצעים אלקטרוניים דברי פרסומת, מידע על מוצרים ושירותים, הטבות, מבצעים, הנחות ומידע שיווקי, בכפוף לדין, לרבות קבלת הסכמה מתאימה מסטודנט או נועץ, לפי העניין;

 

4.19 לצרכי דיוור ישיר כהגדרתו בחוק;

 

4.20 לשם התגוננות מפני תביעות, דרישות וטענות נגד המכללה ומי מטעמה וכן נגד צדדים שלישיים;

 

4.21 לשם אכיפה של הוראות מדיניות פרטיות זו;

 

4.22 לשם עמידה בהוראות כל דין.

 

 

5. העברה של המידע

 

המכללה לא תעביר ולא תמסור מידע לצדדים שלישיים אלא כמפורט במדיניות הגנת הפרטיות.
העברת המידע לצדדים שלישיים תכלול מידע רלוונטי בלבד שאינו חורג מהמטרות שלשמן מועבר המידע ותתבצע באופן מידתי למטרה מוגדרת, מפורשת ולגיטימית.

 

המכללה רשאית להעביר את המידע או כל חלק ממנו לצדדים שלישיים בהתקיים אחד או יותר מהמקרים הבאים:

 

 

5.1 לצדדים שלישיים באמצעותם המכללה עורכת הליכי מיון ללימודים ובחינת התאמת הנועץ ו/או הסטודנט ללימודים, לצורך בדיקת התאמה לשירותי המכללה המבוקשים על ידי הסטודנט ו/או הנועץ, לרבות לצורך ביצוע הערכות מקצועיות הנדרשות במסגרת תהליכי הרשמה לשירותים.
המכללה עשויה להעביר את המידע לצדדים שלישיים כאמור לצורך ולמטרות לגיטימיות בלבד;

 

 

5.2 צדדים שלישיים אשר מעניקים למכללה שירותים שונים ובין היתר שירותי תמיכה במערכות מידע, שירותי אחסון, מערכות טכנולוגיית מידע (IT), שירותי בניית אתרים, שירותי אבטחה, שירותי עריכת סקרים ומחקרים, שירותי דיוור ולרבות לצורך איסוף המידע באמצעות דיוור כמפורט לעיל, ספקים המעניקים למכללה שירותי הוראה כדוגמת מרצים, ספקים אשר מעניקות שירותי פרסום ושיווק, חברות באמצעותם מתבצע תפעול מערכות המודל ו/או הפורטל, עורכי דין, שירותי פגישות מקוונות, ויועצים מקצועיים חיצוניים אחרים וכן צדדים שלישיים נוספים אשר מעניקים למכללה שירותים בקשר עם פעילותה.
ככל שהמכללה מבצעת תיעוד סאונד ו/או תיעוד שמע של הסטודנט במסגרת מתן השירותים, לרבות באמצעות פלטפורמות ו/או תוכנות ייעודיות, המכללה עשויה למסור את המידע לספקים באמצעותם תבצע את התיעוד הנ"ל ולצורך ביצוע התיעוד; לספקי הפלטפורמות ו/או התוכנות לצורך ביצוע ו/או העלאת התיעוד לאותן פלטפורמות ו/או תוכנות; וכן לסטודנטים אחרים ו/או צוות הוראה, לצורך מתן השירותים לאותם סטודנטים ולצורך שיפור איכות צוות ההוראה.

 

 

5.3 צדדים שלישיים עמם מתכתב הסטודנט במסגרת מערכות המודל ו/או הפורטל כדוגמת מרצים ו/או צוותי הוראה ו/או סטודנטים אחרים, ו/או צדדי ג' הנחשפים למידע אותו מעלה הסטודנט במסגרת פורומים במערכות הנ"ל, כדוגמת מרצים ו/או צוות הוראה ו/או סטודנטים אחרים, וזאת לצורך ניהול חוויית הלימודים, יצירת קשר עם הסטודנט ויצירת קשר על ידי הסטודנט עם צדדי ג' כאמור;

 

 

5.4 אם יתקבל אצל המכללה הוראה לרבות צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הנועץ או הסטודנט, לפי העניין, או מידע אודותיו בהתאם להוראות כל דין.

 

 

5.5 בכל מחלוקת, טענה, דרישה, תביעה או הליכים משפטיים כלשהם בין הנועץ או הסטודנט, לפי העניין או מי מטעמו לבין המכללה או מי מטעמה.

 

 

5.6 במקרה של העברה ו/או מכירה ו/או המחאה ו/או רכישה, של המכללה ו/או נכסיה ו/או כל חלק מהם, בתמורה או שלא בתמורה, כולם או חלקם, לצדדים שלישיים, לרבות אך לא רק במקרה של מיזוג המכללה ו/או פעילותה עם צדדים שלישיים, ולרבות מבלי לגרוע מכלליות האמור, במקרים של שינוי שליטה, מלא או חלקי, במכללה וכן במקרים של בחינת היתכנות של המקרים הנזכרים לעיל.

 

 

5.7 אם תועלה טענה או יתעורר אצל המכללה חשד כי סטודנט או נועץ, לפי העניין, ביצע מעשה ו/או מחדל אשר עשויים לפגוע במכללה, במי מטעמה, בצדדים שלישיים כלשהם לרבות בסטודנטים או בנועצים.

 

 

5.8 בכל מקרה שהמכללה תסבור כי מסירת המידע נדרשת כדי למנוע נזק למכללה, לסטודנט, לנועץ או לצד שלישי כלשהו.

 

 

5.9 בנוסף לאמור, המכללה רשאית להעביר את המידע לצדדים שלישיים, כאמור לעיל, גם מחוץ למדינת ישראל ובכלל זה לצדדים שלישיים אשר ממוקמים במדינות שרמת ההגנה של המידע אינה תואמת את הוראות הדין הישראלי ואשר עשויות להעניק הגנה פחותה מזו הניתנת על פי דיני הגנת הפרטיות בישראל. מבלי לגרוע מהוראות מדיניות זו, אישור מדיניות זו מעיד על הסכמת הסטודנט או הנועץ, לפי העניין למדיניות הגנת פרטיות זו לרבות להעברת מידע, שמירתו ואחסונו אצל צדדים שלישיים אשר ממוקמים מחוץ למדינת ישראל.

 

 

6. אבטחת מידע

 


המכללה נוקטת באמצעים טכניים ופיזיים בעניין פרטיות ואבטחת מידע בהתאם לסטנדרטים מקובלים. כידוע, אחסונו והעברתו של מידע באמצעים אלקטרוניים, לרבות דרך רשת האינטרנט, לעולם לא יכול להיות בטוח לחלוטין ובכל עת שבה הנועץ או הסטודנט, לפי העניין, מוסר מידע למכללה, בפרט באמצעות רשת האינטרנט, והוא עושה זאת בהסכמה מלאה ובכפוף לסכנות הכרוכות בהעברת המידע בדרך זו.
המכללה לא מתחייבת שמאגר המידע שלה יהיה חסין באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בו. בכל מקרה, אם יש לנועץ ו/או לסטודנט סיבה להאמין כי העברת המידע למכללה אינה בטוחה עוד – אנא עדכן אותנו באמצעי ההתקשרות שבסעיף 15 למדיניות הפרטיות.

 

 

7. הגבלת אחריות

 


המכללה וכל מי מטעמה לא תישא בכל חבות, והיא פטורה מכל אחריות, בקשר עם כל נזק, הפסד או הוצאה, מכל מין וסוג שהם, בין אם ישירים ובין אם עקיפים ו/או נסיבתיים ו/או תוצאתיים, אשר נגרמו ו/או ייגרמו לנועץ ו/או לסטודנט ו/או לצד שלישי, בכל הקשור והנוגע לאיסוף המידע, השימוש בו, העברתו לצדדים שלישיים, שמירתו, אבטחתו ועוד.

 

 

8. תקופת החזקה של המידע

 


המכללה תשמור את המידע אודות נועץ או סטודנט, לפי העניין, לפרק הזמן הדרוש להבטחת המטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו אלא אם תקופת החזקה ארוכה יותר נדרשת או מותרת על-פי דין.

 

 

9. מידע על אנשים אחרים

 


אם הנועץ או הסטודנט, לפי העניין, יספק מידע אישי למכללה בקשר לאנשים אחרים לרבות בני משפחתו, מכריו, חבריו ו/או צדדים שלישיים נוספים, עליו לעשות כן אך ורק לאחר:
(א) שעדכן את הצדדים השלישיים אודות תוכן מדיניות זו; וכן –
(ב) קיבל את ההסכמה הנדרשת לאיסוף, שימוש, חשיפה והעברה של מידע אישי אודות הצד השלישי בהתאם למדיניות זו ובהתאם להוראות הדין, ככל שנדרש.

 

 

10. זכות עיון ותיקון המידע

 


הזכות לעיין ולתקן את המידע האישי היא בהתאם להוראות סעיפים 13 ו-14 לחוק. אם נועץ או סטודנט, לפי העניין, מעוניין לעיין או לתקן את המידע, ניתן לעשות זאת באמצעות פנייה למכללה בהתאם לפרטי ההתקשרות המופיעים בסעיף 14 למדיניות פרטיות זו להלן.

 

 

11. הדין החל וסמכות השיפוט

 


11.1 התנאים וההוראות המפורטים במדיניות הגנת הפרטיות זו וכן כל שינוי או תיקון שלה, כמו גם השימוש באתר, יוסדרו על פי חוקי מדינת ישראל ללא התייחסות לסעיפי ברירת הדין החלים בה.
11.2 סמכות השיפוט בקשר עם כל מחלוקת ו/או תביעה אשר יתעוררו בקשר עם השימוש באתר ומדיניות פרטיות זו או הקשור אליו מסורה באופן בלעדי לבתי המשפט בתל אביב – יפו.

 

 

12. שינויים ועדכונים

 


המכללה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות את מדיניות הפרטיות מעת לעת וזאת ללא צורך במתן הודעה או התראה על כך. מדיניות הפרטיות העדכנית שתפורסם באתר תחייב את הנועץ או הסטודנט, לפי העניין.
המשך קבלת שירותי המכללה או פניה לקבלת שירותיה לאחר עדכון מדיניות הפרטיות יהווה הסכמה של הנועץ או הסטודנט, לפי העניין, למדיניות הפרטיות המעודכנת לרבות לשינויים.

 

 

13. שונות

 


13.1 הנועץ או הסטודנט, לפי העניין, אינו רשאי להסב את זכויותיו ו/או חובותיו על פי מדיניות פרטיות זו לאחר.
המכללה תוכל להעביר את זכויותיה ו/או התחייבויותיה לאחר.
13.2 אין במדיניות פרטיות זו כדי לגרוע מכל זכות המוקנית למכללה ו/או למי מטעמה לפי כל דין.

 

14. יצירת קשר

 

ככל שלנועץ ו/או לסטודנט ישנן שאלות או הערות בנוגע למדיניות הפרטיות, הנועץ ו/או הסטודנט מוזמן לפנות למכללה באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: privacy@reidman.co.il

 

מעודכן לחודש פברואר 2025